2014. december 14., vasárnap

Személyes segítségnyújtás!

Amennyiben nem vagytok biztosak, féltek, hogy elrontotok valamit, de mégis szeretnétek, hogy fent legyen a DuoKan vagy a KOrader a kindle készületeken, azok számára is van megoldás.
Személyes vagy online segítségnyújtást vállalunk alacsony összegért.
Igény szerint halott szoftveres kindle-t is megpróbálok életre hívni.

Személyes segítségnyújtásra Csongrád megyében, és budapesti kollégám segítségével,  Budapesten van lehetőség. 

Érdeklődni, és időpontot egyeztetni  a: duokanhun@gmail.com  email címen lehet.

A hozzászólások szekció alatt értékelhetitek a munkánkat a segítségnyújtás után, illetve megoszthatjátok a tapasztalataitokat.

17 megjegyzés:

  1. Köszönöm a segítséget,segítettek feltenni a Duokan-t..Elégedett voltam a segítséggel,örülök,mert most már magyarul kommunikál a könyvolvasóm.Egyszerűbb a kategóriakezelés.Nagyon segítőkész volt Kobudera.Ajánlom másnak is!

    VálaszTörlés
  2. Kobudera javaslata alapján lett könyvolvasóm, mindig segített a frissítéseknél is, ha elromlott még meg is javította. Sok jó könyvet is olvastam az ajánlásai miatt. Hálás köszönet érte. Bárki nyugodtan forduljon hozzá, nagyon segítőkész.

    VálaszTörlés
  3. Honnan lehet letölteni a DuoKan_2.4.2_magyar_angol_ 2013.08.03 verziót? A Dropbox link nem működik :-(

    VálaszTörlés
  4. Halló!

    Lemerült a könyvolvasóm (Kindle 4), s feltöltés után sem akart újraindulni. Valahogy sikerült életet lehelni bele, de kínai a menü, s nem tudom átváltani.
    Nem találtam semmi használhatót nyelvváltásra ehhez a típushoz.
    Van valami megoldás újratelepítés nélküli nyelvváltásra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A magyar nyelv beállítása:
      A menü gomb megnyomása után a legalsó menüpontot kell kiválasztani, majd a bejövő beállítások oldalon lapozni kell egyet előre (mintha egy könyvben lapoznál előre a Kindle jobb oldalán található gombbal), és ott a legfelső menüponton állva kell az 5 irányú gomb közepét megnyomni, a lenyíló menüből választható ki a magyar nyelv.

      Törlés
  5. Üdv!

    Paperwhite 3-ra fel lehet rakni a duokant? Vagy lehet tudni, hogy mikor fogják támogatni?

    VálaszTörlés
  6. Üdv, szeretném megtudni, hogyan lehet az aláhúzást megszüntetni a szövegben. Valamit nagyon elnyomhattam, mert kijelölte az egész szöveget. Amikor ráállok a kurzorral a szövegre, megnyomom a középső gombot, megjelenik az "aláhúz, jegyzet, fordítás, megoszt" lehetőség, de itt nem tudom megszüntetni az egész szöveg aláhúzását. Hogyan lehet visszaállítani az eredeti aláhúzatlan állapotot? Kindle 3 a tettes.

    VálaszTörlés
  7. Jó napot! Karácsonyra kaptam Kindle olvasót (2014 Touch Wifi), kb. egy hónapig nem használtam, teljesen lemerült. Kérdezem, hogy AC adaptert kell-e vásárolnom. Ha igen, milyet és hol.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Van egy paperwhite-m, bevallom, jó néhány hónapig nem használtam. Most szeretném és ez a duokan-csoda van rajta... magától!!???? Hogy lehetséges ez? Visszakaphatom még valaha az eredeti verziót? Nekem az tökéletesen megfelelt. Leformáztam szegénykét, és így is az jön be rajta... nem értem. Segítségetek lécci :) Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  9. Üdvözletem!
    Szeretném a segítségedet kérni.
    Paperwhite olvasóm van.Duokan telepítve van rá.Az ftp kapcsolat működik.
    Kérdésem,hogy a Calibre-vel hogyan lehet össze hozni a kapcsolatot,kábel nélkül?
    Válaszodat előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Van egy új Kindle Paperwhite, 5.8.1-es változat.
    Fel lehet-e tenni erre a Duokant?
    A régi Kindle-re simán fel tudtam tenni, de ez nem akarja hagyni magát...

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Ugyanez a kérdésem: Kindle Paperwhite 5.8.1-es változat, többszöri próbálkozás után sem adja magát. Amennyiben ez annyira új készülék, hogy még nincs rá Duokan, akkor az a kérdésem, hogy tervben van-e? Örülök, hogy rátaláltam erre a blogra, máris sokat tanultam!

    VálaszTörlés
  12. Mélyen Tisztelt Uram !

    Szeretettel és tisztelettel köszöntöm Önt ! A segítségét szeretném kérni , mint abszolút laikus !! Arra kérném tisztelettel , hogy lépésről lépésre legyen kedves leírni a szükséges tennivalókat !!

    E - book olvasót használok , mivel az mobil , sajnos hosszasan nem tudok fent lenni a gerincem és csontjaim miatt !!!
    Kb. 2 - 3 éve van meg az olvasó ( típusa : Amazon Kindle 5.0.0. , a rátöltött verzió : Duokan 2014 ) volt ... Ez érzésem szerint kínai program , mert az utolsó , a " Beállítások " rovatnál kínai betűk is láthatóak voltak .... Az adott részt , amit jelölni kellett , magyar nyelvű volt !!

    Nos , 3 napja " megbokrosodott " , semmit nem csináltam vele , nem esett le , ütés nem érte , mindenütt ( a könyvek listájánál is kínai szöveg virított , amit ugye nem értek !! )
    Akkor kezdtem el kétségbeesetten próbálkozni - hiába sajnos !!! Az Amazon.com oldalát kerestem fel ( az angol nyelvű , hottentotta számomra , mi még oroszt és németet tanultunk akkoriban ) Amit ott próbáltak segíteni és amit kikövetkeztettem , most egy angol szövegű " My Kindle , By Collections " van rajta , 8 db könyvvel ( attól jóval több volt a másikon !!! ) , lapozni nem lehet , kiemelni a betűket stb .....
    Ön tud - e nekem segíteni ezt a rejtélyt megoldani úgy , hogy a fent lévő könyvek maradjanak meg ??! Azonkívül azt szeretném , ha lehetne egy új programra ( MAGYARRA !!! ) átírni , ami kompatibilis a készülékkel !!! Védelem is legyen rajta !!

    Hálával és köszönettel : Róth Márta

    Áldott , békés karácsonyt kívánok Önnek !!

    VálaszTörlés
  13. Egy Kindle Touch gazdája lettem. Nem tudom, melyik generáció, a lényeg: a firmware 5.8.11. A nagy kérdésem: lehet-e erre Duokant tenni illetve jailbreak-elni? Előre ias köszönöm a választ!!

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Kindle Paperwhite 3 fw 5.9 gazdája lettem. Magyarítást szeretnék, de sajnos nem találtam és azt írjátok, hogy az alacsonyabb verzió nem működik, ill nem jó rá. Tudtok valamit javasolni. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon koszonom a segitseget, ugyan sok eve nincs itt komment, de kb. azonnal kaptam valaszt es hasznalhato infokat!
    Zsenik vagytok!

    VálaszTörlés