2012. december 27., csütörtök

DuoKan telepítése Kindle DX-re

Telepítés menete (ajánlott, hogy legyen feltöltve az akksi): 

Ezt a telepitést Csak a saját Kindle DX Graphitomon tudtam elvégezni ami (B900-as és az FW.:2.5.8) valószínűleg más DX-en is működik az elv, de felelősséget nem vállalok! Ez is maradt rajta, nem volt szükség a kiszámíthatalan Kindle 3 fw-jának a 3.3-nak a telepítésére.

1. Fel kell tenni egy jailbreak-et: én a sajátomnak megfelelőt használom, így csak arról tudtam írni: .Felrakási segédlet klikk!


2Utána fel kell tenned a launchpad nevű programot. Felrakási segédlet! Akkor láthatjátok, hogy létrejött egy launchpad nevű mappátok a kindle gyökerében, ebbe létre kell hozni az aktuális duokanotok installálására hívatott parancs init. Ezt úgy tudjátok elvégezni, hogy megnyittok egy jegyzettömböt a számítógépeteken és az alábbi szöveget illesztitek bele: 


[Actions]

;; run Duokan installer
F D = !sh /mnt/us/DK_System/install/install.sh &

Ezt mentsétek el a kindle "launchpad" mappájába duokan.ini néven.


3. Ezután másoljátok fel a felrakni kívánt DuoKan-t ami ez (magyar nyelvet tartalmaz): 

Működik B900  F.W.:2.5.8 DXG-eken is. Tartalmazza a magyarítást, frissítve: 2013.01.01
A fordítás még csiszolódni fog, de már így is bőven használható stádiumban van. 
 
Ebből kell az alábbi három mappát a Kindle DX gyökerébe: DK_System; DK_Documents; DK_Pictures, mást innen nem kell.
Ezután válasszátok le biztonságosan a PC-ről a kindle-t, és a Kindle főmenüjében lenyomjátok gyorsan egymás után: SHIFT-SHITF-SPACE ha sikerült, nekem sem megy mindig elsőre, akkor megjelenik alul a három jel valamint a succes felirat. Utána megismétled a műveletet ezekkel: SHIFT-F-D (Nekem úgy is sikerült telepitenem, hogy ezt a lépést kihagytam véletlen, és úgy indítottam a kindle-t. a következő lépés után) A Shift-F-D nélkülözhetetlen csak akkor kezdi el telepíteni a Duokant!
Ezután inditsátok a Kindle-t újra:
Menu gomb, Settings, Menu gomb, Restart

Legyetek türelemmel a telepítés eltart egy kis ideig, és az első betöltés hosszabb a többinél! Ezut
án betöltődik a DuoKan 2011 ami ugye nem a legújabb, de ez stabilan fut.

Semmilyen más verziót nem ajánlok feltenni, én is csak megfelelő utánajárás után raktam fel ezt, még nem mertem frissíteni, mert tartok a következményektől.

Tegnap este hoztam haza a (2012.12.29) "kis" jószágot", és ma már a DuoKan duruzsol rajta! Fordítás a menüjéhez: hamarosan! :)


Csak egy érdekesség haladó Kindle felhasználóknak:
Ha fogjuk a DK_System; DK_Picture;DK_Documents mappát és lementjük a gépre egy mappába, majd töröljük a rendszert a DuoKan beállitások alól, akkor utána ha ezt a három mappát visszamásoljuk a Kindle-re akkor egy launchpad-os billentyűgomb kombinációval elindithatjuk újra.
Ehhez létre kell hozni az indit ini fájlt pl.: duokanlp.ini néven, és a tartalma legyen pl.:

[Actions]
D R = ! /mnt/us/DK_System/bin/startdk.sh &

Mivel minden újrainduláskor a „rundk.sh” átíródikt „rundk.sh.bak”-ra,és ezért következőleg már nem lehetne elindítani. 


Erre a problémára a megoldás, ha lemásoljuk a „rundk.sh”-t és beillesztjük „startdk.sh” néve, tehát ez nem volt benne, mi hoztuk létre de ez még önmagában nem lesz elég, mert ha kilépnénk a menüből, akkor egyszerűen lefagy a készülék, hiszen csinálná az átírásos műveletet, (de nem tudja ha eleve vissza se neveztük bak-ról sh-ra.) Tehát ebben az esetben a menüből nem SZABAD átlépni a kindle rendszerbe, vagy a launchpad-os restartot (shift-R-R) tudom javasolni, mert ekkor hibamentesen újraindul a kindle és betöltődik a gyári menü, vagy a DuoKan menüből kiválasztott újraindítást.
    


Ugyanez az angol barátainknak:

Duokan install to Kindle DX and DXG (B900 fw.: 2.5.8.)

  1. Install the Jailbreak on the Kindle DX
  2. Install the Launchpad
  As you can see there is a launchpad folder in the kindle's main folder. Here you should create the command ini for the current duokan install. Do it so:
  Start the notepad on your computer and insert the text below:

  [Actions]
  ;; run Duokan installer
  F D = !sh /mnt/us/DK_System/install/install.sh &

  Save this file to folder of Kindle launchpad as duokan.ini

  3. Download RAR: Kindle DX - DuoKan - 20.05.2011
   Copy these folders to the Kindle's main folder: DK_System; DK_Documents; DK_Pictures
  4. Disconnect the USB connect. Press these buttons: SHIFT-SHIFT-SPACE >> On the screen the "success" text appears and next step is press SHIFT-F-D >> "success"
  5. Restart your Kindle and the install has done (Duokan 20.05.2011)! I don't recommend using other version!

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Tudnátok esetleg abban segíteni, hogy hogyan tudnám fejleszteni a kindle DXi (3G) web browser-ét. Ahogy látom a DuoKan-al nem lehet netezni.
    Köszi és üdv, Péter

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Írj emailt a duokanhun@gmail.com-ra. Elvileg fel lehet tenni a kindle 3 fw-jét amiben jobb a böngésző, de erről és a kockázatairól ott írok részletesebben-

    VálaszTörlés
  3. can u please upload the files again? Your link is down and is impossible to find these files anywhere.

    VálaszTörlés