2013. április 11., csütörtök

Olvasmányok megosztása - Sina Weibo

Biztosan nem használjuk a Sina Weibo szolgáltatást ami a személyes menüpontban található, de hogyha mégis valaki kellő szadizmussal rendelkezik úgy, hogy nem beszéli a kínai nyelvet, nem mondhatja azt, hogy nem tettem lehetővé.

Amennyire megértettem miért is olyan „szuper” ez a szolgáltatás, idézeteteket lehet megosztani, illetve a könyvekről a tapasztalatokat meg egyéb statisztikákat. Csak azért fordítottam le valamelyest mert rátaláltam a menüpontokra, mondom ha lúd legyen kövér.


A szolgáltatáshoz regisztrálni kell itt:


Értelemszerűen kell kitölteni a kérdőívet:



Majd bead egy másik ablakot aminek a kitöltése már izgalmasabb feladat, első körben eldöntjük fiúk vagyunk-e vagy lányok. Ha erre a bonyolult bepipálós logikai feladványra készséggel feleltünk, azt javaslom a további 3 csillagos lenyílós helyre válasszatok valamit. 


A következő piros csillagos is bead egy ablakot, ott is válasszatok valamit majd nyomjátok meg alul a sárga gombot.
Ha minden jól ment sikerült is a regisztráció.

Ezután már betudtok lépni WI-FI kapcsolatban a beállítások alatt a megosztás beállításaiban a Sina Weibo-ba. kérdés, hogy érdemes-e...

Tehát ha valaki kedvet érzett ehhez a nekünk totál felesleges funkcióhoz és használta, valamint tud érdemben javasolni az itt leírtakhoz az kérem ne tartsa vissza magát, mert engem biztosan nem foglalkoztat ez a része. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése