2014. november 13., csütörtök

DuoKan (Touch/Paperwhite) magyarítás frissítés



Miután bejelentettem, hogy nem tudok mit tenni a böngészővel, a gondolat csak nem hagyott nyugodni. Így fogtam magam és kipróbáltam pár alternatívát aminek a következménye az lett, hogy a böngésző is immár magyar. A fő menüpontok természetesen, amik pont elegek a rendes eligazodáshoz. Egyelőre ennyi elég.
Továbbá a keresőmotorok is le lettek cserélve. Ezt nem magamtól találtam ki, hanem egy lelkes felhasználót, Eriol volt olyan rendes és megkeresett az általa ekképp módosított duokan-nal. (Ennek a módszernek köszönhetően magyarítottam a böngészőt.) Ez azoknak lehet jó hír, akik olvasás közben keresnének rá bizonyos szavakra. Erre ezen túl lehetőség lesz a magyar és az angol wikipédián, a Bing-en és az Oxford könyvtárában.
Továbbá a böngésző kedvenceit is megváltoztattam, hogy hasznosabb legyen, mert nem hiszem, hogy a King ciba olyan sokunknak hiányozna. :) Helyére beraktam a google-t, sajnos a nevét nem változtathattam meg, mert akkor az a betűből u lesz. :) De csak ennyi a furcsaság, ez meg bőven elnézhető. A letöltések között megtaláljátok a friss verziót.
Egyelőre paperwhite és a touch verziót teszem publikussá, mert a kindle 3 és 4 esetében más a fájl mérete, amit változtatni kell.
Azok akkor lesznek elérhetőek, ha lehetőségem tesztelni őket vállalkozó kedvű kindle 3 és 4 tulajokkal.  Csak rajtatok áll, hogy azok a verziók mikortól fognak szintén böngészőben is magyarul kommunikálni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése