2013. július 7., vasárnap

Frissítésre várva....

Bizonyára észrevettétek, hogy nincs frissítés, és valóban, mert a DuoKan csapat valószínűleg ezerrel dolgozik. Sajnos nem kaptam lehetőséget a 3.0 DuoKan tesztelésére, pedig annak rendje-módja szerint jelentkeztem. Valamiért nem csíphetnek engem...
Továbbá bizonyára sokatoknak feltűnt, hogy a DuoKan 2.6-ban (2013.06.21) nem jelenik meg rendesen a sorkizárt szöveg, míg a DuoKan 2.5-ben (2013.06.14) igen, ezért is van fent hagyva a letöltések között, hogy aki szeretné az nyugodtan vissza tudja cserélni.
A hivatalos oldalon is elismerték a hibát, és a 2.5-re mutat a letöltési link.
Remélem a jövőben már azzal a hírrel tudok jelentkezni, hogy a DuoKan 3.0 tölthető, addig is mindenkinek jó olvasgatást!

2 megjegyzés:

  1. köszi az infot. nekem a 2.6 van fönt, én észre sem vettem, hogy probléma van vele. lehet, hogy azért, mert elég sokat olvastam előtte sorkizárás nélkül? ráadásul az elválasztás működik, így azért a sorok vége elég közel kerül a jobb szélhez.
    kár, hogy a 3.0-ról nem tudni semmit. lehet, hogy majd annál is érdemes lesz kivárni a 3.1-et, amiben már benne lesznek a 3.0 hibajavításai is?
    :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen a 3.0 javításai a 3.1-ben benne lehetnek.:)

      Törlés