2013. május 26., vasárnap

Resident Evil: Revelations DuoKan téma

A téma használható: Kindle 3-4-5, Touch és Paperwhite készülékeken, a készülékeknek megfelelő DuoKan verzióval.

Készítette: Kobudera

Felhasználás:
 1. Töltsd le és csomagold ki a RAR-t: Resident Evil: Revelations DuoKan téma
 2. Másold a DuoKan telepítőjében, a DK_System\xKindle\res mappába, tehát írd felűl ezzel az eredetiket.
(A noonscreensaver képet a készüléketeknek megfelelő mappában találjátok. Erre azért volt szükség mert a kindle paperwhite nagyobb felbontású mint a többi készülék s emiatt nem mutat jól azon a készüléken ugyanabban a méretben)
 3. Másold fel ezt a módosított DK_System mappát a kindle-re és telepítsd a szokásos módon.

2 megjegyzés:

  1. hali.
    az új frissítésről nem írtál. mit tartalmaz? érdemes feltenni?
    köszi.

    VálaszTörlés
  2. Szia! De írtam facebookon, minimális dolgokban frissült, látványosan nem vehető észre. Szóval ha úgy gondolod várhatsz jövőhétig. Én mindig frissítem, de semmi extra. Üdv!

    VálaszTörlés