2012. december 21., péntek

Világvége elnapolva, olvassunk tovább!

Üdv fiúk lányok! Úgy tűnik elmaradt a „világvége”! Persze az így is úgyis elmaradt volna, elvégre a Föld csak a világ része, bár csúnya kéregmozgásokról beszélnek a Föld több pontján. Viszont ez minket nem érint, és ne is ezt teremtsük meg a kollektív tudatunkkal, hanem inkább a világbékét.:)
A mai napi jó hír, hogy a mostani frissítés egy új funkciót hozott a Kindle Touch és Paperwhite készülék tulajdonosai számára!
Bár én leírtam, hogy lehet az akkumulátor fogyasztásának százalékkijelzését elbújtatni mert erre a beállításoknál nem volt lehetőség, végre van. Tehát bővült a menüpont. Kindle 3-4-én ez már nem újdonság, de végre ezeken a platformokon is kényelmesedett a helyzet. Jobb későn mint soha!
Sajnos a menüpont jelenleg kínai nyelven látható, de keresem az érte felelős parancssort bőszen. 
Megtaláltam 2012.12.21 19:00 már ez a verzió tölthető, amiben a kínai betűk helyett a "Fogyasztasmero" felirat olvasható.
Sajnos az ékezetes menümegjelenést még mindig nem sikerült elérnem Touch/Paperwhite esetében, pedig többször is említettem a DuoKan oldalon.
Más menüpont egyik verziójú kindle-re sem érkezett.
Szokásos működésbeli javítások lettek eszközölve, mint az olvasás minősége, a könyvek megnyitásának gyorsasága, a PDF-ek megjelenési javítása.
Továbbá felhívnám a Touch/Paperwhite tulajdonosok figyelmét, hogy nekem nem jött be az új ikonos alsó menüsor megjelenés, ezért lecseréltem szövegesre. Viszont ha valaki ikonosan szeretné az se csüggedjen, a frissítéseknél leírtam, hogy teheti meg és biztosítottam hozzá a szükséges fájlokat. 
Ikonos menüsor:                                                   Az általam jobban kedvelt szöveges menüsor:
A hivatalos frissítési leírás:
本帖最后由 slice 2012-12-21 17:48 编辑
[修复]
修复阅读书籍时若遇到推送导致阅读进度向前跳的问题;
修复Wifi密码最后一位为空格时下次登录不会自动登陆的问题;
修复用户反馈的pdf书籍因带华康字库导致字体显示不正确的问题(书籍名称为“深入浅出MFC”);
修复KT/KP上正文查找输入字符也会统计到全刷间隔的问题;
修复WifiAP列表页面偶尔遇到信号标志的位置显示不居中的问题;
修复KT/KP文内注点击时偶尔遇到弹出的框显示空白的问题;
修复日语文件显示乱码的问题;
修复有时自动待机不显示屏保,或者从屏保状态按电源键不退出的问题;
[优化]
● KP
PDF横屏翻页慢的改善;
● KT/KP
的系统设置中加入是否显示电量百分比选项;

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése